Holnap ilyenkor...

2013.09.11. 15:45

már Corkban leszek. A tegnapi nap volt mind között a legrosszabb, többször is elsírtam magam, mikor a kollégáktól és barátoktól búcsúzkodtam, hihetetlen módon fog hiányozni az egész cég, és azon belül is persze a H18HQ, ahol az utóbbi 2 évemet töltöttem a lányokkal. Nagyon félek amiatt, mert a barátaim (és 6 hétig a Párom is) távol lesznek, talán ez az, ami a legjobban frusztrál/bánt (nem találom a megfelelő szót), mert ahogy Főnim írta a búcsúkártyán, bárhova megyek, a célt, amit kitűztem magam elé, meg fogom valósítani, úgyhogy, a munka-nyelv-közlekedés stb. most nem szerepelnek a paralistám élén. Úgy legyen :) 

Drága kollégáimtól stílszerűen a szülinapomon búcsúztam el, már miért is ne, és nagyon aranyosak voltak, felköszöntöttek, kaptam tőlük ajándékot szülinapomra, meg búcsúzóul is, a kinti életre az alábbi életmentő csomaggal (pekidzs ju nó:)) készültek, imádom őket, köszönöm még egyszer (a táskát külön Főniéktől kaptam):

irajandek.jpg

Ezen kívül még ehhez kapcsolódva kaptam mindenkitől egy aranyos kis kártyát, pár személyes gondolattal, jókívánsággal, stb, ezeket viszem magammal, és ha rossz kedvem lesz, majd elolvasom őket, hogy tutira még rosszabb legyen, hogy ennyire jó embereket hagytam itt :D Nem vagyok érzelgős, ááááá...dehoooogy...

Ma már egyébként nem dolgoztam, így tudtam "ügyeket intézni". Elmentem kiváltani az EU-s TAJ kártyám, végre egy jól működő állami szervezet, 10 percen belül megvolt minden, nem kekeckedtek, normálisak voltak, max. riszpekt az ott dolgozóknak! Miért nem tud nálunk minden így működni? Utána próbáltam kabátot vásárolni, kész rémálom volt, szörnyű, manapság vagy ilyen számomra vállalhatatlan susogós-szőrös kabátok vannak, vagy bőr-pufi, vagy mintha egy báránybekecs lenne, de egy normális átmeneti kabi sem volt, 3x megjártam a Westendet, végül az aluljárósoron találtam egy normálisabbat, remélem, bírni fogja...Ja, meg váltottunk végre eurót is, van egy normálisabb hely a Ferenciek terén, ahogy csak párszáz forint a "kezelési költség" a szokásos 1500+ helyett, úgyhogy, azt is okosan kihoztuk, és most pakolok...kicsit megnyugodtam most, mert a ruháim szinte mind már elraktam, és még csak 13 kilónál tartok, a bőröndbe még fér sok (7 kiló), illetve, még ott van a 10 kiló a hátizsákba is, csak logisztikáznom kell. Nemrég olvastam, hogy a hátizsákban nagyon kevés folyadék lehet--> sminkcuccok, tusfürdő és társai kilőve, tűsarkú nem lehet (mondjuk itt kiakadtam, attól félnek, valakinek átszúrom az ütőerét a tűsarkúval, vagy mi? :D), meg még egy rakat baromság van, amit nem vihetek fel, szóval, thx, RyanAir, de mindegy, majd kilogisztikázom. Illetve, van egy futárszolgálat, akik 22-én hoznak majd nekem egy adagot még pluszban, ami úgy néz ki, hogy háztól-házig szállítás esetében kg alapú fizetés van, márpedig 1 kg: 1,3 Euro. Nagyon olcsó, és jók, megbízhatóak, szóval, remélem, minden rendben lesz vele...

Kint pedig, ha kiértem, nem fogok unatkozni... A csütörtököm még változó, de mindenképp kell SIM-kártyát vennem a telómba (ilyenkor adok hálát az égnek, hogy kártyafüggetlen, 2 SIM-tárhelyes telóm van), pénteken megyek "a hivatalba" a PPS számomért, és utána orvosi alkalmasságira, ami azért vicces lesz, tekintve, hogy még magyarul se tudom elmondani, mikor milyen nyavalyám volt, annyit jártam anno orvoshoz, sajnos nem hipochonderség miatt...mindegy, gugli a jóbarátom, majd odaúton tanulom a ciszta-bárányhimlő-máj-lépnagyobbodás-reflux-Lyme-kór stb. szavakat...fincsa...azért, remélem, nem veszik ki helyben a májamat, mert olyanra bólintok rá értetlenségemben, amire nem kéne...Szombatról még nem tudok semmit, erősen javaslom magamnak a pihenést, mert úgy érzem, kicsit megfáztam, és vasárnap pedig megyünk fel Dublinba FlightFest-re (flightfest.ie). Remélem, nem lesz akkora köd, hogy ne lehessen látni semmit...

Szóval, jelenleg ott tartok, hogy beléptem a 25. évembe, rájöttem, hogy azért az esős  idő széllel nemkirályság (l. ma), de legalább van egy csini kabim, egy fancy esernyőm meg gécsém ellene, és meglesz az a 25  kiló úgy, hogy nem fogok semmi miatt hisztizni, hogy itthon kell hagynom. Fair enough....

Na, megyek pakolni, majd még jelentkezem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr435507513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása