Es mar szerda is van...

2013.10.02. 20:33

...de ne fussunk ennyire elore. Hetfon nagyon hetfo hangulatom volt, nem is volt kedvem semmihez...a tegnapi nap sem sikeredett tul jol, egesz nap dideregtem a hidegben (sovany vigasz, hogy nem csak en faztam, az irek is :)), meg esett is rendesen, amihez mar ernyo kellett, igy dolgozni sem volt kedvem...Ma viszont ugy keltem fel, hogy jaj, meg csak kedd...de rajottem, hogy szerda, igy sikerult elegge pozitivan hozzaallni a naphoz. Meg a vilagot is majdnem megvaltottam-felig, es cukkini sem volt az ebedemben, szoval , tenyleg jol sikerult a mai nap...

Amugy, ha mar a cukkinirol irtam, hozzatennem, hogy itt a sultkrumpli, marmint, a hasab az ilyen default koret mindenhez. Azt, hogy mindenhez, komolyan vegyetek, mert szo szerint mindenhez: bolognaihoz, marhaporkolthoz, tortellinihez, lasagnehoz, chilisbabhoz, sult krumplihoz, rizottohoz...mondjuk tudom, hogy ok nagy krumplifogyasztok, de hogy ennyire...meg kesz krumplipuret is lehet a boltokban venni, dobozokban...ha hagynam magam, egy heten hiznek vagy 5 kilot a sok krumpli miatt, pedig nem lattam tul sok kover irt, vannak persze itt is. De osszessegeben kevesebb elhizott embert lattam eddig, mint otthon peldaul, bar, nem vagyok meg megbizhato forras kemeny 3 heti itt-tartozkodas utan...

Egyebkent, nagyon gyorsan szalad az ido, olyan, mintha meg csak most kezdtem volna itt, es maris a 3. hetemet taposom a cegnel. A welcome, igy kene egyebkent dolgozni, ezek a folyamatok nalunk meeting meg mindig nem volt megtartva (de napi minimum 3 masik igen), de szerintem mar nem is lesz ra szuksegem...:D dolgozom rendesen, nagyon nem kell megszakadni, kicsit keves a kihivas meg, de nem hinnem, hogy gond lesz ezzel, mert talalok en magamnak kihivasokat, ha nincs, akkor csinalok, ahogy ma is tettem, megdolgozok a penzemert, hogy aztan lakast berelhessek belole majd.

Lakas....hat, igen. Nem akarok senkit megserteni, de az itt elok keptelenek egy lakast normalisan berendezni. Nem viccelek, legalabb 300 lakast megneztem, eshat...hagynak szeperzekileg kivetni valot maguk utan. Az egyik gyakori dolog egyebkent, hogy egy hosszu szobaban van egy kanape, amibol nezheted a karnyujtasra levo, ures falat. "Kilatas extrakkal". Vagy a 2 teljesen kulonbozo kanape egymassal szembe helyezese (kulonbozo pl. egy fekete, elegans bor, meg egy kinyithato, ikeas olcso es annak kinezo kanape). Nincs fuggony, de ezen mar nem lepodok meg. Sokszor a nappali ugyanaz, mint a konyha, marmint, a kanape a konyhapulttal szemben van, arra nez. Tok jo, porkoltfozes kozben elterulhetsz, a vendegek meg premier planebol nezhetik a feneked, mikozben fozol. A haloban a stilusok szinten keverednek, pl. van egy regi, kovacsoltvas agy, es egy modern, fenyes-lakk-szines butor. Nehany kepet gyujtottem is ki, de nincs kedvem most mindet atmeretezni, akit erdekel, vadasszon a daft.ie-n, vagy hasonlo oldalakon...szoval, nagyreszt viccesen berendezett lakasokat lattam a piacon, bar el kell mondanom, hogy ujabb, es normalis butorokrol beszelunk, csak nem egyutt kellene egy helyen lenniuk.Na mindegy.

A hetre az a tervem, hogy meg dolgozgatok, elmegyek valamikor postara, mert csak munkaidoben vannak nyitva, mikor en is dolgozom, szoval, jeeee....meg elintezem a bankos dolgaimat, mert megkaptam par papiromat, illetve, vasarnap ujdonsult magyar baratainkhoz vagyunk hivatalosak, Midletonba, ugyhogy, lesz tennivalo rendesen, mert oda szeretnek pogacsat sutni, meg el szeretnek latogatni a magyar boltba, meg az angol piacra is, ugyhogy, azert vannak terveim rendesen...

Valaki azert, ha raer, kiruccanhatna hozzam egy jot iszogatni, beszelgetni, vilagotmegvaltani stb. Ma beszelgettem pont egy holland sraccal, kerdezte, hianyzik-e Magyarorszag. Meglepo, erdekes kerdes volt, es azt kellett ra valaszolnom egy kis gondolkodas utan, hogy nem. Maga az orszag, mint olyan, nem hianyzik. Hianyzik a Parom, a csalad, a baratok, a macskam, sokminden, de maga az orszag nem. Sokan emiatt nekem is esnek, hogy ittelnedhalnod, meg hutlenvagyanemzetedhez, meg ilyenek...tudom, hogy meg fogom visszasirni az egeszet egy rossz pillanatomban, vagy tobben is akar, de ugy vagyok vele, hogy inkabb megveszem a most nyilo magyar boltban egy ezresert a nagy csomag Turo Rudit, ha nosztalgiazni tamad kedvem, de nem hianyzik, amit otthon muvelnek...

Amugy, ha mar itt tartunk, amik hianyoznak (cimet facebookon lehet elkerni, ha valaki szeretne feladni:D):

  • Turo Rudi :D
  • a boltbol a 3as haromszog szendvics (Sophie, tudooood)
  • eleszto
  • szaraz levego
  • csipos szalami
  • hazipalinka
  • anyuek hurkaja 
  • Ejjel-nappal Budapest, Baratok kozt (VICCELEK)
  • korozott-alapanyagok
  • jo minosegu paprikapor

Hirtelen ennyi jutott eszembe, biztos, hogy meg mas is beugrik majd, ugyhogy, majd azert irok. Negativ-pozitiv elmeny most sem volt, talan, csak egy dolog, amit nem tudok eldonteni...

A nyuzsges, ami nincs itt. Marmint, persze, a cegnel nyuzsognek az emberek, de otthon pl. nem volt olyan nap szinte, amikor munka utan hazamentem volna. Mindig vagy beultunk valakivel egy sorre, vagy elmentunk vasarolni, moziba, kertbe, akarmi...de most nincs mas tennivalom tulajdonkeppen, mint lehuzni a 8 orat, es itthon vagyunk, szoval, ez a maszkalos dolog nincs meg, ami egyreszrol jo, masreszrol meg fura, es hianyzik, ugyhogy, nem tudnek donteni, melyik oldalra billen itt a merleg...

Na, megyek lakasokat nezegetni, meg ilyenek, nyugodalmas joccakat mindenkinek, mert mar megint hosszu lesz a posztom.

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr175548140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása