Mi folyik Gyöngyösön?

2014.02.22. 18:08

...pontosabban Fokkiniàban, ahogy az orszàgot becézem. Nemhiàba hallgattam, az utóbbi idöben azt sem tudtam, fiù vagyok-e , vagy làny...a sztori az az, hogy munkahelyet vàltottam, ennyit bìrtam vàllalati oldalon, nemzeti érzelmü emberek közt, mikromenedzselve. Az mikromenedzseljen engem, akinekhat anyja van, se több, se kevesebb :) nem bìrom én ezt....most ismét agency oldalon nyomom, 2 hete màr, és eddig bejön a munkahely és a kollegàk is :) föleg, hogy magyar kollegàm is van ! Most rajtam a vilàg szeme, hatalmas lehetöséget kaptam ettöl a cégtöl, szóval, hajrà én!

Emellett persze történtek még dolgok...lassan, de biztosan kezdem megtalàlni a régi énem, ùjra fözök (littlebugcooks.blogspot.ie ànglisul), nekiàlltam lakàskertészkedni (ez majd az urbangardener.blog.hu-ra jön), eljàrogatok csajszikkal, elkezdtem fél év utàn ùjra élni. Kicsi szìvem boldog :) hétköznappedig tanulok IT-t vagy portugàlt, szóval, nem unatkozom! Ami miatt kicsit bosszùs vagyok, az az, hogy elvették az ingyen internetemet, szóval most telóról vagyok csak, ìgy azért nemigen lehet filmezni....szerencsére van kb. 1.5 terànyi filmem, szóval, moziestet is tartok elég gyakran, egyedül, vagy nem :) ami azért jó, mert itt a mozik eléggé el vannak maradva a filmekkel, és azért az onlàny tékàból elöbb kikölcsönzöd a filmeket ... :)

Voltam egyébként végre Dublinban, még mindig nem szeretem azt a vàrost :) még hóvihar is volt, amìg ott voltam...

Szóval zajlik az élet körülöttem ezerrel, én meg csak kapkodom a fejem, hova forduljak, de élvezem.

Anyuék ràadàsul meglàtogatnak àprilisban, szóval azt màr nagyon vàrom, tuti jó lesz, még ha zuhogni is fog... :)

Most viszont megyek, mert romeltakarìtok, ültettem, és blogolok a kertes blogomba, meg a fözösbe is talàn, és készülök, ha jobb idö lesz, elmegyünk sörözni a csajokkal :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr645827143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása