Egy honap osszegzese

2014.04.24. 20:46

Megint eltelt egy honap, megint lusta diszno modjara nem irtam, most potolom, es kepek is majd jonnek. Az a helyzet, hogy ebbena honapban nem sok mindent csinaltam, szerveztem a kiccsaladom erkezeset. Mert az egesz Horvath familia meglatogatott, ugy am! Szerintem kb. 12 eves korom ota nem voltunk igy egyutt nyaralni, jo volt! Szoval, ami tortent velem ez ido alatt:

  • Majdnem eljutottam uszni. En ott voltam, csak a viz nem. Marmint, a medenceben. Ereztek, hogy jovok...legalabb a szandek megvolt xD
  • ismet beszabadultam a dealzbe es tarsaiba (kb. Hetente jarok oda -.-)lassan a 1,5 euros konyhai cuccoktol nem lehet elferni. 
  • Nyilas Misi pakkot kapott otthonrol, mindenfele foldi joval es ruhakkal, es minekutana kb. 3 hetig mindennap kulonbozo ruhakban lattak, megjegyeztek, sok a ruham. En meg mondtam, a second hand otthon olcso xD es akkor sajnaltak, hogy turis ruciban jarok, de elmagyaraztam, hogy elitelem a kapitalista vilagot, ezert veszek szekondhendet. Meg a penneysben indiai kisgyerekek izzadsagaval osszefogott olcso ruhakat. Nem ertettek, es most azt hiszik,hulye vagyok. Meg mindig nem eleg fejlettek a humoromhoz. Vagy csak siman a humorerzekem szr.
  • munka teren el vagyok havazva, most volt 1-1 scoreom febr-marciusban, de aprilisban nem. Most kezd majd kacifantos lenni a dolog, mert neki kell allnom salesezni (jovo hetre kell egy uj ugyfelemnek lenni), es en olyan jol salesezek angolul, mint magyarul. Sehogy. Varom az epito javaslatokat a kedves salesektol, hogy alljak neki xD minden tanacsot koszonok xD
  • Akarok egy horcsogot , de nalam a novenyek is megmurdeltek a rohadek galamb miatt (nem tartok galambot, csak berepult), szoval felek, hogy ez is megmurdelne. Utoljara mikor horcsogom volt, a tesom jovoltabol ehenhaltak es/vagy fagyhalal aldozatava valtak. 
  • Vettem egy ajfont. Ingyen volt. 4S asszem....fekete meg van rajta internet meg vettem hozza cuki bumpereket es minden nap masikba oltoztetem. Ez beteges?
  • kirandultam mindenfele a csaladdal. Errol majd lesz kulon poszt...
  • meg mindig egeszsegesen etkezem, kiveve, mikor nem. De alapjaban veve jol nyomom. Jar a buksisimi.
  • kezd hianyozni az eso, mar vagy 24 oraja nem esett, es egesz mult heten sutott a nap....globalis felmelegedes...ezt tette a kapitalista vezetes...!!! (Ez vicc volt)
  • be vagyok punnyadva mostanaban, szoval feneken kell billentenem mar magam, hogy kapjam ossze a kofferom (nem szo szerint) es alljak mar neki valaminek
  • vannak mar sajat zoldsegeim az ablakban, csak nem ettem meg sosem ilyeneket es nem tudom, hogy kell oket megenni. Ehen fogok halni.
  • megvalasztottak kozos kepviselonek a lakasban, vagyis mondtak, hogy mostantol akarmi szr van, en intezzem, mert toketlenkedtek, en meg kezembe vettem az iranyitast es megoldottam, amit kn. 5 embernek nem sikerult. Ne szorakozzon az internetemmel senki!!!

Nagyjabol ennyi, ja, meg hogy voltam beteg es meg mindig kohogok es amugy meg most meg gyomorrontasom van. Szepazeletsalalala. Nem, nem a vc-n ulve posztolok.

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr396082591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sznuky 2014.04.24. 21:21:04

Hali
Igen a faterod élmény beszámolót tartott a cégnél élmény volt halgatni

kibajono 2014.04.25. 11:14:42

@Sznuky: hahaha kepzelem, es mit meselt? :D :D :D

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2014.05.06. 16:09:13

Azért most a testvéred kis eséllyel ölné meg a görcsögöd.

Milyen zöldséged van amit nem tudsz megenni? Ismert hiányában?
süti beállítások módosítása