Restart

2013.11.07. 17:20

Ismet eltelt egy eleg hosszu ido, ami alatt nem posztoltam, mert kisse osszecsuszott az eletem, ha lehet ezt mondani. Nem is tudom, hol kezdjem… Szoval, a munka teren minden jol megy, bar neha agyhalalt kapok, es most raadasul raallitottak szellemi mass recruitmentre, ami pont ugy nem az en profilom, de rajottem, hogy nem is olyan veszes 100 interjut leszervezni egy het alatt…csak napi 12 ora melo, es mar meg is van! Megy ez, mint a karikacsapas… :D Azert remelem, az elkovetkezo honapokban nem ezt kell csinalnom, mert azert megsem ez mozgatja meg pici szivem, bar challenge, de nem olyan, amire vagyom…ettol fuggetlenul orulnek neki nagyon, ha ennel a cegnel tudnek maradni a 6 honap letelte utan is, mert jol erzem magam. 2 hete pedig ramtalalt a nagy szerelem, egy gyonyoru lakas kepeben. Lattam egy hirdetest a neten, egy vasarnap delelott. Akkorra mar vagy 2000 ember tekintette meg a hirdetest, igy nem is gondoltam, hogy meg ki lehet venni, hiszen itt minden jo lakast percek alatt elkapkodnak, de mikor felhivtam az ugynokseget, mondtak, azonnal megnezhetem. Ugyhogy vasarnap delutan odamentunk, megneztuk, beleszerettem, es egybol ki is fizettem az eloleget. Namarmost. Kepeket tenni fogok fel, ha lesz a lakasban net, de egy kb. 65 negyzetmeteres, egyszobas, gyonyoru es vadiuj (korabban irodak voltak az epuletben) lakasrol van szo a varos kozepen. Szo szerint a kozepen. Olyan, mintha otthon a Blahan laknek, de nem lenne semmi zaj…szoval, imadom a helyet. Mult het csutortokon be is koltoztem, es most probalom szokni, milyen egyedul (velemeny-nyilvanitas/kerdesek mellozeset kernem). Szoval, kellett egy het, hogy megszokjam, hogy ures a lakas, es tenyleg csak magam vagyok, de most mar kezdem benne jol erezni magam, nagyon belaktam, es imadom a helyet, minden egy ugrasra van tolem...plaza, buszmegallok, ettermek, setaloutca, pubok…amit csak akarok, az ott van, es hozza meg olcso is. Szoval, hatalmas mazlim volt!!! Ugyhogy orul a pici lelkem, ami csak akkor lenne boldogabb, ha verge bekotnek a netet, mivel anelkul ugy elegge meg vagyok love…szoval, emiatt sem nagyon posztoltam eddig. Egyebkent mostanra annyira akklimatizalodtam, hogy nem fazom…mikor masok igen. Ma pl. poloban voltam, pedig hideg volt kinn, masok kabatban meg pulcsiban voltak, es mar az eso sem zavar (de azert be kellett szereznem vizallo sminkkeszletet). Raadasul sikerult szert tennem egy nagyoncsinicsudi meleg kabatra, potom 20 euroert, ami telikabatkent funkcional, es egesz tavaly telen egy ilyet akartam venni, de nem talaltam normalis aron olcsot, szoval, most orom a kobon van. Koszonom meg egyszer a beszerzest Andinak!! :) Meg egy dologrol akartam szot ejteni…megpedig a nyelvrol. Most ,majdnem 2 honap utan azt vettem eszre, hogy kezdem a tipikus ir tuneteket produkalni. Nevezetesen, ha egy mondatomban nincs benne 3x legalabb az alabbi szavak valamelyike: you know, like, I suppose…akkor rosszul erzem magam. Ezen kivul, ha elbucsuzom a telefonon, akkor minimum 5x mondom, hogy bye,bye,bye, take care, bye. Mert miert ne…ez kicsit olyan, mint a te tedd le…nem, te… de nagyon vicces egyebkent visszahallani, hogy mit csinalok… :D Neha csak nevetek magamon. Kezdem megszokni azt is, hogy mindenhez krumpli van, es cukkini, es mar nem agalok ellene, csak rohogok rajta, ez is az asszimilacio egyik lepcsofoka. Remelem, azert nem leszek hatalmas krumplizabalo…mert az elegge jelentos terfogat-novekedessel jarna fenek-has-csipo tajekon, nekem meg igy is jelentos mereteim vannak, bar, fogytam vagy 6-8 kilot, miota itt vagyok, ha a legutobbi merlegelesem nem csalt, de ez csak a javamra valt. Majd eljarok futni (jajjjj, hanyszor hallottam ezt magamtol!!), es akkor meg fitt is leszek. Mindent osszevetve egyebkent szerencsesnek erzem magam, mert folyamatosan ismerek meg uj embereket es talalok itt is baratokat, akikre tudom, hogy szamithatok, igy nem erzem, hogy egyedul vagyok, mint a kisujjam (fura, mert a kisujjam mellett van meg 4 masik….na mindegy), bar az otthoni dolgok azert hianyoznak. Apropo, otthoni dolgok. Vegre el sikerult mennem a Magyar boltba…hat nem bantam meg. Annyi magyarsagot vasaroltam ossze, hogy teljesen otthon erzem magam most…van Turo Rudi, Pilota keksz, Pick szalami, Parenyica, minden van :D Egy dolgot azert hianyolok: a jo kis hazi palinkat. Elvileg itt a 40%-osnal magasabb alkoholtartalmu italok illegalisak, es mivel egy jo kis keritesszaggato efelett van, elegge illegalban nyomja a hazipalinka itt, valaki lehetne olyan kedves, hogy becsempesz nekem valami jofele holmit, mert jo a whiskyjuk, meg a soruk is, de azert na… a palinka az palinka, foleg, hogy mar a kollegakat is meggyoztuk (roman kolleginaval egyutt), hogy ha palinkat isztok, akkor koltseghatekonyan jol erezhetitek magatokat, szoval, a decemberi karacsonyi partynkra nagyon varjak a materiat…Aki meg hoz, annak free felajanlom, hogy alhat a nappaliban a kanapen :D Szoval, hirtelen ennyi, majd meg jovok, szep napot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr575619728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása