Irish I were drunk

2013.10.07. 22:47

Ezzel a cimmel el is sutottem elso ir szoviccemet, amit NEM en talaltam ki, guglin talaltam. 

Es hogy miert ez a cime a dolognak? Mert reszegen talan jobban elviselnem ezt a tempot. Nem tudok elfoglaltnak latszani egyszeruen, ha nincs munkam...Pontosabban, lenne, de nem nagyon vagyok tisztaban vele, hogy mi, igy meg azert, kicsit nehez dolgozni, nem nagyon megy itt a munka...Mellettem meg nagyon dolgozik a kis kollega, aki 1 honappal elobb kezdett, es azert, jo lenne valamit villantani mar, 3 hete vagyok itt, es meg nincs otletem sem sokszor, most mit-hogyan-merre. Holnap azt hiszem, kicsit belehuzok, nekiallok kemenyen dolgozni, meg ha nem tudom, mit is...Nade, eleg a rinyabol, lassuk a tenyeket.

Penteken nem is tudom, mi volt mar...jaigen. Lakotars kollegajat hazavittuk, hat, emberek...aaaaz nagyon durva volt. Fenn lakott a hegyen, de valami olyan meredeken, hogy feltem, hogy visszagurulunk, raadasul total girbegurbak voltak az utak, es mikor kitettuk, mondta, hogy na, akkor itt lemehetunk...de szembejottek, es egysavos volt az ut, ketiranyu forgalomnak. Neztunk is, hogy na, mi lesz itt, mert egyik oldalt parkoltak, masikon jarda, meg emberek, de lejutottunk epsegben. Ott sem laknek...

Szombaton takaritottunk, aztan mentunk talalkozni egy ismerosunkkel, meg a kislanyaval, tunderi kis baba volt, nagyon jo volt beszelgetni vele. Kozben setaltunk is a plazaban, es hat nehanyszor osszetort a szivem a boltokban a ruhakat meg cipoket latva, de eros voltam, nem koltottem, ugyanis penteken meg vettem egy 9 reszes Tefal edenyszettet atszamitva 15ezer forintert, ami azert elegge vicces ar ilyen minosegu es mennyisegu edenyert...meg lettek pink torcsijeim is. Ugye, milyen izgalmas? Hat ez van, az eletem csupa kaland...:D Foleg azok fenyeben, hogy hajnali fel haromkor a tuzjelzore ebredtunk, mert bedilizett, es itt vijjogott, mint egy legvedelmi szirena...gyorsabban oltoztem, mint a tettenert szereto :D Azt hittem, eg a haz, de persze semmi nem volt...

Vasarnap pedig sutottem pogacsat, es nagyon finom lett, aztan mentunk meglatogatni ujdonsult baratainkat Midletonban. Persze, azt senki nem mondta, hogy az alacsonyan szallo felhok miatt a gps konkretan meghulyul, es kb. 10 km-es korben tudja, hol lehetunk, nagyjabol...igy azert kicsit "vicces" volt navigalni. Mindegy, valahogy csak odaertunk, nagyon jol ereztuk magunkat, es bonuszkent uj alomlakhelyem van a varoska szemelyeben, nagyon cuki! 

Amugy meg, visszaterve a felhokre, itt komolyan alacsonyabban szallnak...nem tudom, hogy hogy lehet, de felnezel, es nem tudod, hogy hol van vege a dombnak, mert a felho eltakarja. Nem kod, felho. Olyan erzetem van sokszor, hogy igy kinyujtom a kezem, es elerem az aljat...nagyon durva, ahogy rank nehezednek. De birom oket, meg nem zavar a sotet, foleg, hogy sok napos idoszak is volt ebben a 3 hetben. 

Kaptam egyebkent kolcsonbe ir szakacskonyveket, ugyhogy, majd krealok dolgokat belole, es majd jol megosztom itt, es lehet fujjogni, vagy nyalat csorgatni...

Visszaterve egyebkent a mai napra, par dolog azert elegge kiakasztott. Az egyik, hogy a recruiter "elfelejtette", hogy Tomi okt. vegeig dolgozik csak, es tenyleg koltozik ki, nem tudom, eddig azt hitte, hogy csak erdeklodik, milyen lehetosegek vannak, ugy hobbibol? Mindegy, szoval a kb. 1,5 honapja huzodo interjusorozatanak (ez csak egy ceg!!!) 25-en vegre vege, akkor lesz itt az utolso kor, merthogy o meg ironikus modon okt. 23-an hagyja el Magyarorszagot. Bonuszban, mivel a recruiter vegre felfogta, hogy Tomi tenyleg jon, bepalyaztatja mas cegekhez is. Kosziiii....nem, mintha nem ez lenne a MUNKAJA...ASAP, mondom en...as slow, as possible. A masik dolog, amivel szembesultem, hogy elegge nehezkes macskat meg egyeb allatot kivinni. Elvileg kell egy vervetel, es ha az oks, akkor fel evig karanten, es utana megint vervetel,es ha az is oks, akkor johet ki. Megkerdeztem az allatorvosunkat, ez most hogy van. Ok elkuldtek a nemzeti allatorvosi mittudomenhova. Ok elkuldtek az irorszagi MAGYAR konzulatusra. Ahol nem tudtak kapcsolni senkit... :D mino meglepetes...a konzulatus tuti, hogy a macskammal fog torodni.. :D Szoval, majd utanajarok meg egyszer, mert fel ev tul sok nelkule...

Ezt kovetoen probalkoztam utanajarni az emergency taxomnak, hogy nehogy mar 48% adot fizessek, mint otthon, hanem csak a normal 21%-ot, emiatt akartam megkerdezni oket, megkaptak-e a levelemet, de NEM tudtam beszelni veluk, mert a pps szamom HANGAZONOSITAS alapjan mukodott, es ez a gep nem ertette, amit bediktalok...pedig nekem meg jobb akcentusom van, mint szegeny indiaiaknak, vagy mondjuk a spanyoloknak...ok hogyan beszelnek veluk??? :D Mindegy is, ma megkaptam a levelet, es a vart 4 het helyett feleannyi ido alatt levettek arrol, es vissza fogjak fizetni, amit pluszban befizettem. Gazdag leszek :D 

A heten meg sokat kell dolgoznom, valamikor vegre el kene mennem postara, a kb. 1,5 hete erkezett kilepopapirjaim atvenni, mert a posta az en munkaidomben van csak nyitva, persze, es melobol nem tudok kiugrani nagyon erte, mert hat van koztunk par kilometer.. khm... :D csak remelni tudom, hogy nem kuldik vissza.

A hetre egyebkent nincs sok tervem, gyalogolni kene, de a Skype es a beszelgetes, lelkizes fontosabb, mint a seta. Hetvegen meg elvileg megyunk Carlowba egy napra, es ennyi...

Majd erkezem meg, meg majd kepeket is hozok, ha lesz mirol :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr495556082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása