Ajaj...

2013.10.29. 23:09

Hat az ugy volt....nem kertelek, bedaraltak az esemenyek, na...nem is tudom, mikor irtam utoljara, es mi volt az akkori tortenes, de az utobbi ket hetben sokminden alakult.

Ettem nagyon finom aranygaluskat peldaul. Es orosz turo rudit. Es gulyast. Meg rajottem hogy itt a gulyas az a porkolt.

Meg dolgoztam. Egyszer meg tuloraztam is, mivel hazaengedtek volna 2 oraval munka vege elott, de benn maradtam vegig. Mondjuk, nem is dolgoztam, de az egy masik tema.

A munkat egyebkent egyre jobban kezdem megszokni, van sikerelmenyem is, meg kezdem is megszokni az embereket, neha mar azt hiszem, ertem a humorukat, aztan rajovok, hogy nem viccelnek, es akkor csak merhetetlen fajdalmat erzek valahol melyen magamban...de azert szeretem am oket! :) Ugy, ahogy vannak. 

Az idot is kezdem megszokni. Sok a szivarvany. Amibol kovetkezik, hogy esosebbre fordult az ido...de erdekes modon egyre kevesebbszer fazom, sot! Multkor meg poloban is setaltam a napsutesben (jo, mondjuk delutan 3 volt, es a cegnel voltunk, de akkor is...!), szoval, kezdek akklimatizalodni. Olyannyira, hogy a frasz kitort, mert angolul almodok mostanaban. Kerdeztem kolleganom, hogy o milyen nyelven almodik, es most valtozok-e irre, hogy ilyen tuneteket produkalok, de mondta, hogy dont panic, ez normalis, vele is van ilyen. Hat rendben. 

Nemreg megerkezett egyebkent Tomi is , szoval, minden rendben van, alakul mindkettonk elete, mint pupos gyerek a pres alatt (tudom, nem volt vicces)....es mivel megjott a normalis magyar billentyuzetem, talan vegre veszem a faradsagot arra is, hogy elokaparjam, es ekezetekkel irjak...bar mar ugy megszoktam nelkule, hogy nagyon. 

23-an egyebkent, mig otthon mindenki hosszu hetvegezett, en huztam az igat, de cserebe most hetfon en rohogtem masokon, mert akkor meg nalunk volt bank holiday. Ezt ugy kell elkepzelni, hogy mindegy, hogy nagypentek vagy agusztushusz, minden unnep hetfon van. Ha szerdara esik, akkor is. Birom, mert igy nincs ez a kotelezo hulyeseg, hogy vedd ki az elotte levo napot, dolgozz szombaton...mindenki egysegesen elhuz haza penteken elobb, es kedd reggelig eszebe se jut dolgozni. Mint rajottem, a buszok se nagyon dolgoztak...de az masik sztori. :D

Vegre csinaltam par kepet a varosrol, de sikeresen nincs nalam adatkabel, ugyhogy nem tudom attolteni oket, igy ismet kepek nelkul maradtok, de azert facebookra feltettem parat...ott lehet lesegetni engem, meg a varost, meg mindent.

Amugy, nem is mondtam, de meg egy pozitiv dolog ert...bementunk Burger Kingbe, es jobb hijan kertem egy uveg asvanyvizet...erre kaptam egy hatalmas poharral, ingyen, bermentve. Kosz, sracok, jo arcok vagytok! Szoval, meg mindenki iszonyat kedves es aranyos, es a fura dolgokon is tovabb tudtam lepni, azt hiszem...bar meg mindig nagyon sokszor turelmetlen vagyok, talan kezdem megszokni ezt a "go with the flow" mentalitast, es csak uszni az arral, es lubickolni... elvezni az eletemet. :)

Itt tenyleg lenyugszik es kisimul az ember. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr465605600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása