1. A "Szep idonk van!" kifejezes akkor hasznalatos, mikor csak szimplan hideg es sotet van, de nem nyalkas-esos minden. 2. Van ize az eteleknek, bar ez a zoldsegekrol nem mondhato el. 3. Bar mar 2 honapja itt vagyok, nem voltam meg egyetlen pubban, sot, sconet sem ettem meg. Meg black puddingot sem. 4. Ertem a helyiek akcentusat. 5. A kedvenc etelem a marhahus lett, amit minden valtozatban, a het imnden napjan meg tudok enni. 6. Kepes vagyok szellemi mass recruitmentre. 7. Van idom magamra. 8. A whisky minosege es a humorerzekuk forditott aranyossagban all egymassal. Lehet tippelni, miben erosek... 9. A melegito-yeticsizma teljesen usual es valid viselet egy irodaban. Mit bamulsz, ho??? 10. Egyedul elni nem is rossz!

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr545629335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása