Unalom van.

2013.11.15. 16:22

Meg egy kicsi van hatra a munkaidombol, unatkozom, igy gondoltam, ide poszt-tolom a kepemet (poszt-tolom,hehe, olyan humoros vagyok, hogy az hihetetlen, mokatablettat ettem ebedre). Az utobbi idoben (nagyon sok erdekes dolog tortent velem) semmi nem tortent velem, mert lenyegeben dolgoztam, aludtam, dolgoztam, aludtam. Vegre befejeztuk a nagy hajtast egy idore, szoval most nyugi van, egy ideig, vagyis hetfoig :D Rajottem, hogy en vegulis utalom a cukkinit, es hogy vizes labbal a jarolapon izombol futni nemmokas, de egyebkent semmi izgi nem tortent velem. Nem is ertem, miert posztolok :D Ja, igen, megjott a hideg, es mindenki cidrizik, mert mar 10 fok alatt van az ido..most “mutasd a kabatod, megmondom, ki vagy”-ot jatszok igy gondolatban, mert akin vastag telikabat van, az velhetoen nem helyi, aki meg flipflopban nyomja (komolyan vannak ilyenek), ok vagy helyiek, vagy oroszok xD Megvan egyebkent mar a karacsonyi ceges party idopontja is, december 7, ami csak azert vicces, mert 8-an este amugy en repulok haza egy hetre, szoval velhetoen vagy tulontul emelkedett, vagy tulontul szornyu allapotban fogok repulni. Lehet, el sem megyek ra, biztos, ami tuti, nem akarom a gyomrom felkavarni repules kozben, mert belul ulok majd az ablaknal, es olyan jofej vagyok, hogy torodok a korulottem levokkel... Egyebkent a heten annyi tortent, hogy megbizonyosodtam rola, hogy tenyleg leteznek emberek, akik labon hordtak ki az agyhalalt, de ez mondjuk nem volt ujdonsag, csak igy gondoltam, megosztom veletek, hogy letezik az az eredendo sotetseg, ami ellen az ember nem tud vedekezni…de talan a karacsonyi fenyek felgyujtasaval (meggyujtasaval, na, felgyujtani a karacsonyfat szokas piromaneknal) kicsit megvilagosodnak. Merthogy itt mar kb. Junius ota mindenki karacsonyi lazban eg. Es kajakra hordjak is a mikulasos meg renszarvasos meg ilyen pulovereket mar most. Mondjuk en is vettem ilyen karacsonyi pizsamat, de csak azert, mert meleg, meg egy szett 10 ojro volt, es ennyiert hajlando vagyok fokkin’ hopihekkel beboritani habtestem. Van naluk amugy pizsama neven ilyen furcsa szexsegedeszkoz is, ami tulkepp ilyen tulmeretezett jelmez, fetisiszta perverzeknek, mindent lehet venni, lehetsz panda, nyuszi, maci, barmilyen szerelesben bebujhatsz az urad/asszonyod melle, meg a kiscsutinak is lehet venni olcsoert ilyet. Lehet, beszerzek egyet, ha esetleg betornenek, es felebredek, meglat a betoro es a csoka halalra rohogi magat a latvanytol, es akkor nem viszi a berendezest. Lehet, ez is ezeknek a celja…??? Most igy elgondolkoztam egy ilyenen. Majd nyomok fel kepet, ha beszereznek ilyen cuccost, csak hogy legyen jo napotok. Vagy viszek nektek ajandekba. Egyebkent mar nagyon varom, hogy hazamenjek, mert pont akkor leszek otthon, mikor az Alvin es a Mokusok 20 eves jubileumi koncertje lesz, lassan megveszem ra a jegyet, mert azon tutira ott akarok lenni… meg be kell vasarolnom majd mindenfele foldi jot, mert azert a magyar bolt nem olcso, meg megvan a feelingje a csempeszarunak… :D Hazafele meg nem tudom meg, hogy a 123456789 uveg Jameson hogy fog beferni a borondombe, de majd meglatjuk, ha valakinek lenne valami kivansaga, akar maganak ir whiskyt vagy ir pasit hozatni, az szoljon, aztan lebizniszeljuk majd. Az ir pasikat egyebkent nem ajanlanam, de ez csak az en velemenyem. Meg a noket sem… :D Na, most megyek, adminolok egy kicsit, mert azt en annyira imadok, ilyen kis levezetes gyanant, aztan megyek vasarolni, meg csinalok tempurat….de mondjuk nalam csak rantottzoccccseg, de a nagyokosok megmondtak, hogy az tempura, pofalapos. Joccakat mindenkinek! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr305635742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása