Nyugodt napok

2013.09.23. 22:10

Az utobbi par napban nem tortent semmi erdemleges, de azert a rend kedveert elmondom, mi volt.. Hetvegen vegul nem csinaltam kb. szo szerint semmit...Szombaton pihentem, Doctor Who maratont tartottam delelott, aztean elment a Lidi neni a vasarba elmentunk a Lidlbe. Amugy, most ki is irnam a szavazast, a kerdes egyszeru:

Lidli 

vagy

Lidi

a helyes ujmagyar kiejtese a Lidlnek? Kommentekben varom a valaszokat, ha lesznek :) Errol folytattunk nyelvtani-kiejtesi vitaforumot az utobbi napokban. Elvoltunk xD Szoval, ott bevasaroltunk, vettem 12 honapig erlelt mature cheddar sajtot, hat az valami fenomenalis...de kb. ennyi erdemleges tortent aznap vele. Meg Csicso fozott valami isteni husikat krumplival meg zoldsegekkel, es jatszottunk FarCry blood dragonnal, ami a gyakorlatban ugy nezett ki, hogy o jatszott, en meg neztem. Meg belepofaztam. Meg mondtam, hogy honnan lonek. Tisztara, mint egy interaktiv mozi, szeretem nezni, ha jatszanak :) . Ja, meg 23 fok volt, es bemondtak a radioban, hogy mindenki kenje be magat naptejjel, ha elhagyja a lakast. Nem viccelek. Ez komolyan elhangzott. Itt nem megszokott a 23 fok ilyenkor :) Meg maskor sem...Melegem is volt a mellenykemben meg a polomban, de mar csak azert sem vettem le...Egyebkent...elfelejtettem, mit akartam irni. Mert mostanaban folyton faj a fejem. Azt mondjak, amiatt, mert nem szoktam hozza az idojarashoz...meg a paratartalomhoz...mondjuk, lehet, hogy van benne valami, mert az irodaban elol hagytam a papirjaimat az asztalon hetvegen, meg mar egy hete elol van, es nyirkos...nagyon durva...nem hittem, hogy ekkora itt a paratartalom. Vasarnap meg annyit se csinaltam, mint szombaton. Terveztuk, hogy bemegyunk a varosba, de eltotymorogtem meg beszelgettem az idot. DE! Megneztem vegre az 5x elkezdett koboldos filmemet, meg megneztem a Holdhercegnot is (nagyon cukker film, javaslom laza kikapcsolodasnak), volt FarCry is, meg fincsi ebed is (bar en pestos kenyeret toltam egesz nap, nem kivantam a hust), meg ki sem mozdultam kb. az agyambol meg a kanapebol. Nem is ereztem tul jol magam, a fejem miatt. Este meg rinyaltam egy sort minden miatt mindenkinek, es mar el is jott a hetfo...szoval, ez egy antiproduktiv (letezik ilyen szo?) hetvege volt. Aztan elkezdodott a hetfo...vegre vasaltam, ittletem ota eloszor, es nem gyulladt ki a lakas, kihuztam a vasalot, innen is uzenem draga Volegenyemnek, hogy latod???Fejlodokepes vagyok!!!!!!!! Ma tartottunk egy 1,5 oras meetinget arrol, mirol fogunk meetingelni jovore (komolyan!), amirol majd meetingelunk meg egyet decemberben is, szoval,a meeting elokeszito meetingjenek az elokeszito meetingje volt :) Aztan vegre dolgozhattunk. Bar a megbeszelest pont arra az idore tettek, mikor ebedet adnak a kantinban, delben meg nem voltam meg ehes, de nem hisztizek, mert konkretan minden kontinensrol voltak betarcsazok, szoval, szerintem a kinaiak meg az amerikaiak rosszabbul jartak, mint mi...:)

Ma meg mindig volt, aki bemutatkozott nekem (pedig mar 2x talalkoztunk, es egy irodaban ulunk, sebaj), de amugy tenyleg iszonyat kedvesek, meg megkedveltem a szomszed kollegamat is, aki szinten ugyanazt csinalja, mint en, aranyos nagyon, beszelgetunk sokat. 

Ma egyebkent olyan angol kifejezeseket hasznaltam, amiket nem ismerek, es nem tudom, mit jelent magyarul, de hasznalom. Nagyon meno vagyok xD Illetve, azt hittem, felreertem, mikor kerdeztek, hogy lattam-e mar itt szellemeket, de kiderult, hogy tenyleg ezt kerdeztek, mert hogy Cork hatarozottan az "extremely haunted", extrem kisertetjarta hely. Mondtak is, hogy van itt egy borton, ahova lehet menni ilyen ejszakai turara, (Cork City Gaol) arra be fogok fizetni, tutira....hiszem, ha latom alapon. Bar, lehet, hogy van benne valami, amennyi kripli hely van itt, meg romos, elhagyott epulet...van azt hiszem amugy Dublinban is egy hires haunted house, ami anno elmegyogyintezet volt, csak aztan felujitottak, kiadtak lakasoknak...hat...tuti, nem laknek ott! De sokan laknak ott, egeszsegukre, fene az izlesuket :) Anno nem bantak tul kesztyus kezzel a "betegekkel", meg sokszor a sajat neme irant vonzodo embereket is bezartak ide, mondvan, betegek (szegyen...), szoval, nem tul vidam torteneteket rejthetnek azok a falak, nem akarnek onszantambol ilyen negativ energiaju helyen lakni...

Na, ugy latom, jo sokat sikerult irnom a semmirol, latom, a randombullshitgeneratorom meg itt is mukodik, jobb, mint a Taft (meg mindig tart xD), love peace meg egyebek, megyek, emesztek, mert olyan istencsaszarkiralysagos lasagnet csinaltam, hogy fejet hajtok onnon tehetsegem elott. Ez van. Most feltettem magamnak is a lecet... :D 

BTW, ma nincs pozitiv-negativ poszt, mert nem ertek olyan emlitesre melto impulzusok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr565530424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.09.24. 20:38:27

Lidl

Várd csak meg a telet milyen szépen fogtok penészedni. Nálunk is ez volt tavaly. Keresd meg a legközelebbi lengyel boltot ha van és vegyél ecetet az segít. A fantasztikus (ki nem találnád) Ocet néven fogod meg kapni.

Ja igen ha házban laktok annak van hátsó kertje lehet kertészkedni.
süti beállítások módosítása