3 napot kellene egy bejegyzesbe zsufolni, de a szombatrol nem irnek sokat, hiszen a kepek magukert beszelnek. Nagyon jo ido volt, melegem is lett  2 reteg ruhaban a parton. csodas az egesz kornyek,es nagyon kozel van a varoshoz. Bele is gyalogoltam a vizbe, sokat voltam benne, meg itt is jottek baratkozni az emberek. Nagyon birom oket :) utana ettem egy pubban, hat, amilyen hambit adtak, meg toblerone cheesecake-et, le a kalappal,es ez csak egy pub volt...delutan itthon lazsaltunk, mert vasarnap koran mentunk Dublinba a gatheringre/flightfestre. Orulok,hogy nem ott lakok,brutal szeles hely, total atfaztam...mar ertem,miert nyomja mindenki szeldzsekiben es melegitokben. Amugy meg mindig fura az oltozkodesuk, vagy miniszoknya,flipflop, polo, vagy edzoszerko ezerrel,meg the north face kabat. fura,na :) Jo kis repcsiket lattunk amugy,es este jottunk haza. Jol meg is jartam, vettem orange juice-t, amibol izombol lehuztam 2 decit a buszra rohanas utan...majd azzal a lendulettel majdnem ki is hanytam,mert juice koncentratum volt....szorp!!!!!!!lehuztam ket deci tomeny szorpot...gratulalni kommentben lehet...de nem kell. este keson ertunk haza, es taxival jottunk haza. kerdezte,merre menjunk hazafele,mondta lakotarsam,mindegy, erre elkezdi, nem mindegy,kivansagod szamomra parancs,valassz...customer care lvl 99999. 

Este holtfaradtan bezuhantunk az agyba, es reggel mar munka volt...Gratisz osszeszedtem egy kisebb gyomorproblemat szerintem idegi alapon, de benn minden rendben volt. Minden kolleaga kedves, aranyos, segitokesz, nagyon multikultik vagyunk, de az angol lefaraszt egesz nap, mert nem csak a munkanyelv, hanem a beszelgetes nyelve is. reggel egy conductionnal nyitottunk, sok tajekoztatast meg infot szedtem magamra,majd bemutattak a csapatnak. itt jelenleg 27-en vannak,de en kozvetlenul 4 emberrel dolgozom majd egyutt. nagyon lazak, talan tulsagosan is, meg most epitik ki a hr folyamatokat a recruitmentre meg minden, ugyhogy meg nem tudom pontosan, mit fogok csinalni, de azt jol fogom xD azert mig uresjarat volt, csinaltam egy ceges longlistet,elvoltam, mar ismerem soso az ir IT-s piacot, sok multiceg van itt,akik vilagpiaci vezetok. btw, olyan szep rack szekrenyeik vannak a 4 petabajtos data storage rendszereiknek, hogy nekem kell egy ilyen itthonra! osszegezve amugy az elso nap faraszto de jo volt, csinaltam itthon chilit, es most fekszem.

szokasos osszegzes:

pozitiv:

-tobben is tudjak, hol van Magyarorszag

-gyonyoru a tenger

-1 kg marhahus 4 euro (1200 ft)

-segitokeszek a kollegak is

-itt nem nepbetegseg a stressz xD

-egybol befogadtak

-sok,minosegi, friss zoldseg es hus kozul valaszthatunk a menzan, tobb nep konyhajarol valogatva, fillerekert

negativ:

-szel, eso, hideg

-az irodaban 18 fokra allitott klima van, megfagyok ott is

-kisse strukturalatlannak tunnek elsore,de lehet, rosszul latom

-a szinten bevandoroltak nem olyan kedvesek pl. a lengyelek stb.

furcsa:

- tobbfele keszetelt lehet kapni a boltban, mint alapanyagot...

-ruhazkodas, vagy miniszoknya -5 fokban is harisnya nelkul, vagy undi szeldzseki

-a gyar mellett egybol egy marhalegelo van. fresh air...xD 

- nem latni sok kutyat, macskat, lakasokba sem nagyon engedik oket

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr935519311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása