2. nap

2013.09.17. 19:58

Ma megvolt a 2. Napom is, nem mondom, hogy nem volt zsufolt, de legalabb nem tevedtem el. Ez is valami…meg valami, amit el is felejtettem meselni. Bar a munkaido nem irodai munka eseten itt nem 8, hanem 12 ora, es utana 4 nap szunet, de nem szakadnak meg bele az emberek, az elmondasuk alapjan, sot, az itt dolgozo magyarokra ra is szoltak, hogy tul sokat dolgoznak. Ahogy ram is. Idejott a manager, erdeklodni, minden rendben van-e, es mondtam, igen. Kerdezte, mit csinalok, es mondtam, mivel semmi feladatot nem kaptam, elkezdtem csinalni ceges longlistet a konkurenciarol, meg keresni jelolteket a kitett hirdetesekre. Erre elkerekedett szemmel es mosolyogva mondta, hogy keep calm, ne dolgozzak ennyit mar a 2. Napomon. Azota mindenki azzal jon, hogy ne dolgozzak annyit…aranyosak, de unatkozni sem szeretek…szoval , ez van itt jelenleg. Valamint az, hogy 25 eves a ceg itt, ezert csaladi nap lesz oktober 6-an delutan, amire nem fogok tudni nagyon senkit elvinni, de azert jo lesz, gondolom. Ami mondjuk feldobta a napomat, hogy landolt a ceges mailboxomban egy 20%-os kedvezmenykupon a Marks & Spencertol, nana, hogy majd fizeteskor felhasznalom…csak ugy…hogy szebb legyen az osz… cukik. Raadasul ha a badgemet felmutatom helyi uzletekben, a fodrasztol kezdve a hentesi kiscsillio helyen kapok vele kedvezmenyt. Jeeeeejeee :)

Talalkoztam egyebkent 2 masik magyar itt dolgozoval is, a kantinnal magyaraztam anyunak a telefonba-persze magyarul- hogy nem raboltak el es keszitettek belolem steaket, csak oktatason vagyok…szoval, ott magyaraztam nagyban magyarul, es mikor visszajottem, egy mail vart, hogy udv a cegnel, hallottak, hogy magyarul beszelek, honnan/merre/ki vagyok. Nagyon aranyosak voltak, egesz nap beszelgettunk.

A kantint ma verge tuzetesebben is szemugyre vettem, es hat…wow. Reggeli menunel sult kolbasztol szalonnan at barmit lehet valasztani, szendvicsek, joghurtok, tejbegriz, muzlik szeles valaszteka, barmi. Ebednel vannak szendvicsek, salatak, levesek, keszetelek, grill, es olyan 3/3,5 euro tajekan mar jol lehet lakni. Kulon vannak vega, es halal/koser etelek is, meg indiai. Nagyon tetszik, es rosszul sem lette mtoluk eddig, szoval, feltetelezem, hogy nem hasznalnak tartositoszereket.

Delutan egy meetigen voltam egy masik irodaban, a varos masik vegen, hihetetlen a kilatas, mert a 3. emeleten vagyunk ott, es ralatni a varosra. Szep! Ott vegre atbeszeltuk, ki, kivel, hogy fog dolgzni, ugyhogy holnaptol mar vegre produktiv is lehetek.

Ami meg nagyon feltuno (es itt eles lesz a valtas), az a vezetesi kulturajuk. Sokkal higgadtabbak, illetve, minden auto maga ele enged egy masikat, nem kell fel orat dekkolni a haz elott kikanyarodasnal. Az utak is normalis minoseguek, ahol eddig en jartam ,de allitolag mashol nem ennyire karbantartottak. Abban viszont roman kollegammal egyetertettunk, hogy a mi utjainknal sokkal jobbak. Amugy, megnyugodtam, hogy nem csak en fazom, hanem o is...es bemarketigeltem kinn kis hazankat, jojjenek ide nyaralni, jo meleg van. xD

mara ennyi, majd meg irok. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr135521176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása