One way ticket

2013.09.12. 21:40

Ma reggel beváltottam a one way ticketemet. Ezúton is köszönöm a Ryanair munkatársainak, hogy kivételesen lenéző, bunkó stílusukkal megerősítettek döntésem helyességében. Felszálláskor így a búcsú könnyei helyett a na végre,hogy elmehetek ebből az országból/megkönnyebbülés könnyeit törölgettem. A repülő teljesen 4-6-os villamos feeling volt, egy familiárisan hiperpigmentált család balhézott,a gyerekük miért nem utazhat ingyen, az anyja ölében (talán mert 2,5 évesen nem ott a helye?), emiatt majdnem el sem indultunk. Aztán végül rájuk hagyták a dolgot, csak nyugi legyen. Az út nagy részét végigaludtam, bár nem volt zökkenőmentes az. A reptéren Dublinban rossz idő volt, (most valtok at angol billentyuzetre, mostantol nincs ekezet, sorry, de nem birom a tableten torteno kinszenvedest...) de az ottaniak segitokeszsege feldobta a hangulatom. Tortent ugyanis, hogy sehol nem talaltam a borondom, ugyhogy megkerdeztem egy aranyos emberket, ugyanmarsegitsenmar...es egybol eliranyitott, nagyon kedvesen. Meg is lett, aztan rajottem, hogy en odaertem jooo koran, DE a buszom Corkba majd csak 11:30kor indul, mert arra foglaltam jegyet. Mondom, proba, cseresznye, odamegyek, nemelehetnee...vegig sem mondtam a nyavalyam, mar mondtak, hogy no prob, siman elmehetek korabbi busszal is. Nagyon rendesek voltak, es meg varost is neztem kozben xD Nagyon szep az orszag, annyi tehen meg minden van, hogy hihetetlen, de a legszebb talan a fu...viccen kivul, a smaragdzoldtol kezdve az ezustoson keresztul a melyzoldig iszonyat sok szine van, egyszeruen gyonyoru, es annyira valtozatos kepet ad...

Na, megerkeztem Corkba, a varos nagyon cuki, picike, aranyos, az emberek is nagyon rendesek, olyannyira vevoorientaltak,hogy nem tudtam veluk neha mit kezdeni...Pl. a mekiben az eladorol kiderult, hogy magyar,igy egybol elbeszelgettunk...a SIM-kartya vasarlasnal is sokat segitettek, meg a boltban is bepakoltak helyettunk a taskakat, mert latta, hogy epp el vagyunk foglalva Tomi telefonjaval-koszi innen is, jokor hivtal :D 

Szoval, ami tetszik:

-gyonyoru taj

-rendes, normalis emberek

-nyitva lehet hagyni az ablakot, a cuccokat nem kell rejtegetni  kocsiban, nem tornek be, lopnak

-segitokeszek,higgadtak,nem ordibalosak

-minden sokkal szervezettebb, gyorsabban el lehet mindent intezni

-megbiznak egymasban

-sokaig nyitva van minden

-tiszta a mosdo a bevasarlokozpontokban

-sok huuuuuuuuuuuuuus

-gyonyoru helyen lakunk, csodaszep kis kuckom van

Ami nem tetszik:

-hideg van, es borus ido mindig

-mindenhez mindenhol kapcsolo van, nem tudom,mi mihez van

-nehany ember akcentusat nem ertem abszolut

-ha busszal akarsz menni, akkor mint az orult, kell csapolnod, hogy a sofor megalljon.

BTW, csinaltam egy rakat kepet, csak nem tudom attoltani telorol tabletre vagy laptopra, majd valamikor rajovok. 

Addig is udv mindenkinek!

Hirtelen ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr535509447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása