Eso, kedvesseg, hivatali ugyek

2013.09.13. 22:52

Ma megjartam az orvost meg a social wellfare irodat, es fel Corkot. A reggelem nagyon viccesen kezdodott, mert konkretan majdnem szarazon furodtem meg. Ugye, minden kapcsolonak van legalabb 1 kapcsoloja. Namarmost. En egy kapcsolot bekapcsoltam, majd bealltam a zuhany ala, es vartam a melegvizet. Ami nem jott. Kimentem, rajottem, van meg egy kapcsoloja. Bekapcsoltam, erre a viz elindult a zuhanyzoban. Remek. Draga lakotarsam mondta, hogy a 4-es fokozat, ami meg total hideget jelez, jo lesz, na, mondom, nekem meg fel kell melegednem, akkor jo lesz az otos...hat...most mar aterzem, mit erez egy malac porzsoleskor. Aztan ugye sporolas szempontjabol egy rovid idore kikapcsoltam a vizet (fura, kikapcsoltam, nem elzartam, mert gombbal iranyitom). Nem kellett volna...Mikor visszakapcsoltam, eloszor leforrazott, aztan meg lehutott kb. -273 fokra. Jeee. Legalabb megvolt az egyensuly :)

Aztan bealltam a buszmegalloba. Persze nem azon vizesen, elotte megvolt a reggeli szertartas...de a buszmegallo kulon elmeny volt...alapbol a buszmegallo ugy nez ki, hogy van egy vekony piros pozna, aminek a tetejen van egy picike kb. 2 tenyernyi tabla, hogy Bus Eireann. Semmi, hogy milyen megallo, stb...ebbol kesobb lett is gond, mivel mikor hazajottem, kertem a nagyon aranyos sofort, ugyan, szoljon mar, ha a Rochestown Road megallonal vagyunk. Namarmost, a Rochestown roadon minimum 6 megallo van, 2 km-es tavolsagban elszorva...nekem sikerult az elsonel leszallni, mikor az utolsonal kellett volna...hat...nincs kilometer-hianyom...de maradjunk meg a varosnal. Total eltevedtem, nem szegyellem, mert az utcak nagy reszenek, ha van is neve, sokszor az is irul van feltuntetve, amivel semmire nem megyek...de a lenyeg, hogy mindenhova idoben odaertem. A wellfare irodaban aranyosak voltak, segitettek, 1 het, es lesz pps szamom, utana meg mentem dokihoz. Szegenyem megcsuszott 10 percet a masik beteggel, nem gyozott elnezest kerni, mar en ereztem kellemetlenul magam, mondom, no prob, semmi gaz, nem futok el, megvarom. Nos, kiderult, hogy minden ok, egeszseges vagyok, orombodotta, engedtek utamra. Amugy egesz delelott esett, de nem volt veszes, ott setalgattam az esoben...a varos gyonyoru, majd valamikor setalok benne ugy, hogy csinalok kepeket is :) Delutan beszabadultam egy 1,5 euros boltba, es nagyon ciki volt, veletlenul bealltam egy srac ele a sorba...es elnezest kert, hogy figyelmetlen volt, mert nekem tenyleg kevesebb holmim van, mint neki...mondom, atttyavilag, nemaaaar, menj csak, en sorry....10 percig sorrytunk, majd rajott, nem fogok elemenni, ugyhogy beallt elem. Ezt a fajta elozekenyseget meg szoknom kell...

Utana jott ay ominozus buszos-gyaloglos tema, es a sok eltevedesem miatt ma legalabb 10 km-t lenyomtam, meg delutan meg elmentunk setalni. Nagyon szep kornyeken lakunk, es hihetetlenul tiszta a levego...bar ut mellett setaltunk, nem lehetett erezni, hogy piszkos a levego. Kulon vicces volt, ahogy az iszapban a madarkak vadasztak mindenfelere, kagylok, csigak, kigyok, mindent megettek. Ismet egy helyi sajatossaggal talalkoytam, ismerkedtem itt meg, nevezetesen, hogy ha valaki szimpatikus neked az utcan, akkor odakoszonsz neki. Nem ismerkedsz, semmi, csak koszonsz. Aranyosak! :) Utana mentunk vasarolni, foztem finomsagosat, es most ismet itt vagyok.

Es akkor a szokasos osszegzes:

Ami tetszik:

- meg mindig aranyosak, kedvesek az emberek :)

- nagyon sok bio, organikus, hazai termek kozul lehet valasztani a boltban, normalis arakon (pl. organikus, bio, firss toltott ravioli atszamitva 600 Ft kb., es 2 adagra eleg minimum)

- tiszta a levego, friss

-az ugyintezes gyors, es rugalmas, nem kuldenek el a francba, ha rossz sorba allok be :)

-nem felnek rad koszonni, ha pedig te kerdezel, egybol probalnak segiteni

Ami nem tetszik:

-tomegkozlekedes

-utcak nevenek nem-kiirasa

Ami furcsa:

-a diakok egyenruhaja

-az eso es az idojaras gyors valtakozasa

-hogy mindenki tudja, hol kell leszallni a buszrol, es hol fel, ezt hogy lehet megjegyezni????

-a kiejtes, neha nagyon fura tud lenni, illetve a reakcioik ugy altalanossagban

BTW, aki kepeket kert, faccebookra feltoltottem nehanyat. :) Mig nem lesznek ujak, addig ezeken lehet elvezkedni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldwhisky.blog.hu/api/trackback/id/tr335512621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása